მესამე დღე დავიწეთ მეორე დღის მოკლე მიმოხილვით. ერთხელ კიდევ გადავხედეთ 21 საუკუნის უნარ-ჩვევებს და მის შესაბამის ლექსიკას.
შემდეგ დავიწყეთ მუშაობა პროექტის გეგმაზე. შევავსე პროექტის შაბლონის შესაბამისი პუნქტები.
ნაბიჯი 1: ესგ-ს მიხედვით მივუთითე შესაბამისი ინდიკატორები და შედეგები.
ნაბიჯი2: პროექტის მიზნები და შედეგები
ნაბიჯი3: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას.
კმაყოფილი ვარ დღევანდელი დღის. აქტიურად ვიყავი ჩართული სამუშაო პროცესში და ბევრი სასარგებლო უნარ-ჩვევა შევიძინე, რომელსაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში საჭიროების მიხედვით.
შემდეგ დავიწყეთ მუშაობა პროექტის გეგმაზე. შევავსე პროექტის შაბლონის შესაბამისი პუნქტები.
ნაბიჯი 1: ესგ-ს მიხედვით მივუთითე შესაბამისი ინდიკატორები და შედეგები.
ნაბიჯი2: პროექტის მიზნები და შედეგები
ნაბიჯი3: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას.
კმაყოფილი ვარ დღევანდელი დღის. აქტიურად ვიყავი ჩართული სამუშაო პროცესში და ბევრი სასარგებლო უნარ-ჩვევა შევიძინე, რომელსაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში საჭიროების მიხედვით.
No comments:
Post a Comment